jag har fått diagnos!

Jag har två big news! För det första så har jag fått diagnoserat att jag har dyselexi - det är väl den största nyheten och kan bara säga att det känns så jävla skönt att fått det klart för mig nu. Har stridit för det här testet i 3 fucking år (tvungen att säga fucking för att förstärka känslan). Så ska berätta för mina nära och kära vad det innebär. Det innebär bara inte att jag har svårt att läsa eller skriva. Trodde dessutom att jag inte var sååå dålig på att stava, men det var jag tydligen!

Det andra är att jag har vart hundvakt i helgen och jag som är hundrädd? men jag tänkte att jag skulle bestrida mig räddsla och vara ensam med två hundar en helg och måste säga att det har gått skit bra! Ena hunden är sjövild och vill busa heeela tiden och jag orkar inte det. Varningstecken på att jag börjar bli gammal?

Nu är Danni på väg hit och hälsa på hundarna. Hon är extremt hundrädd - hur ska detta gå? ;)



Detta inlägg skulle publiceras i lördags men icke! Det publiceras nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0