1.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag är mörkrädd - fast inte så jätte överdrivet.
2. Jag använder inte ens hälften av det som finns i min garderob.
3. Jag har alltid på tvn innan jag ska sova. Sätter alltid på timer och sen somnar jag in. När jag har folk som sover här händer det inte lika ofta.
4. Jag är sjukt beroende av min mobil och har den nästan alltid med mig den vart jag än går...
5. .. men jag har nästan alltid mobilen på ljudlös och missar därför ofta sms eller att någon ringer.
6. Jag kan stå och posa i spegeln för mig själv för jag tycker det är kul, fråga mig inte varför.
7. Jag älskar verkligen skor, då menar jag älskar!
8. Jag kan verkligen inte sjunga, är helt tondöv. Men jag kan gärna plåga mina närmaste med min fina röst genom att vejla (läs det som det låter, vet abslout inte hur det stavas)
9. Jag hatar långtradare och snöröjare och såna stora maskiner. Dom skrämmer mig och jag vet inte varför.
10. Jag hatar att flyga men en av dom bästa sakerna  som finns är att åka utomlands.

Sån här jätte värd fakta om mig som alla borde veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0