rubrik

cha cha bloggen!

Nu när jag har försovit mig och väntar på bussen tänkte jag att jag ändå kan skriva ett riktigt inlägg. I fredags hade Blondie födelsedagsfest på Silk så vi drog dit och hade kul. Fast fan va mycket fjortisar de kom sen! Men vi hade kul ändå och körde vårt race!
Krogen har blivit sååå jävla tråkigt. Alla små barn börjar komma ut nu och det spyr jag på. Visst jag har själv vart liten och just fått gå på krogen men ändå haha. Så ska nog ta en paus från krogen här och gå när jag är riktigt taggad på det. Men då kan man gå på hemma fester? Men då är det nästan bara 14 åringar som är på såna haha. I-lands problem! Får helt enkelt bli privata fester - visst det är kul det med! Vilken jävla flummigt inlägg det blev haha.

Igår var det alla <3 dag och då gick jag med mina flickvänner Danni och Elin ut och käkade på Jensen och det suuuuuger! Så jävla otrevlig personal som har skit dålig service känsla. Kommer aldrig mer gå dit - eller kanske på lunchen men aldrig på middag! men annars var det en trevlig kväll med mina tjejer.

nej nu ska jag göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0