mina planer om att flytta



Nej nu är jag så jävla trött på snön och kylan. Man börjar ju undra varför man bor i Sverige igentligen? Vi har 3 månader i Sverige då det är riktigt bra väder om vi har tur, det kan ju regna en del under de 3 månaderna. Resten av de 9 månaderna då? Då är det kallt, snö, regn. Visst våren är vacker! Men nu har vi haft snö sen i november och det är 4 månader med snö och riktig jävla pissig kyla. Tar väl 1 månad för att allt ska smälta bort också. Ska man genomlida 5 månader med snö och kyla? Nej! Jag hatar verkligen vintern. Jag vill verkligen flytta utomlands och jag tror fan att jag kommer göra det inom några år. Storstad + sol & bad = Mahlin. Det som fattas är att flytta med någon, vill inte flytta till ett nytt land där man inte känner någon, det är jag för feg för.


Kommentarer
Postat av: P O I N T L E S S T A L K .

åh va härligt! :)

2011-03-04 @ 21:15:33
URL: http://HTTP://POINTLESSTALK.BLOGG.SE
Postat av: anonym... (kolla inte min mail adress :O)

Du suuuuger på att blogga, nej nu slutar jag följa dig. blir så upprörd! :D

2011-04-29 @ 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0