London!

Vilken underbar resa jag hade!

Fredag: Reste på dagen och kom fram på kvällen då vi fick träffa Loppans familj och hennes kompisar. Vi gick till en pub i kvarteret och tog ett varsitt glas. Blev en tidigt kväll för alla var trötta och vi gick hem till Matilda och sov.
Lördag: Shopping på Oxfordstreet! Sen på kvällen blev det förfest hemma hos Cecilia och sen ut på en nattklubb. Awsome musik säger jag bara. Plutos dunk dunk kan ta sig i rumpan. Dansade riktigt loss och det var en riktigt lyckad kväll!

Söndag: Bakis dag! Åkte till vårat hotell och chekade in. Vi virrade runt ett litet tag men vi kom fram till slut. Vi gick ut och åt på resurang på kvällen men vi var så trötta så vi hamnade i sängen och åt BJ och kolla på tv.

Måndag: Shopping igen på Oxfordstreet och sen kom Loppan efter ett tag och vi gick till Harrods. Då mådde jag verkligen skit! Men vi gick till starbucks och drack lite kaffe så blev det bättre. Vi lämna av Loppan och vi gick till Madame Tussauds (stavning?) och det var nice. Vi spelade in en egen låt och blev bedömda av Amecian Idol jurryn - de älskade oss! Vi fick även se 4D och det var det coolaste jag vart med om i mitt liv (?). På kvällen så träffade vi upp Loppan och Matilda och gick ut och käkade. Sen sa vi förväl och vi åkte hem.

Tisdag: Gick upp tidigt och reste princip hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0