Dag 3

Nu är jag inne på dag 3, och det går bra, men klockan är bara 14.14 nu så.

Igår så åkte jag och Danni hem till Jonas nya lägenhet på förfest. vi var där ett tag och förkrökade lite, sen tog vi en taxi ner på stan och gick till pitchers. Och en viktig sak, jag rökte inte ett skit fast vi va ute!!! Sjukt stolt över mig själv :) Men iallafall sen drog vi till burger corner och käkade lite och sen tog vi en taxi hem till Jonas igen för det skulle vara efetrfest där, men Danni och jag hämtade bara våra saker och sen åkte vi hem och sov istället.
Danni hade även stält in sin vin tetra i frysen för den skulle bli kall så när vi tog ut den igen blev det vinslush haha! Så vi vinglade hem och drack vinslush och det var fan inte gott! Haha

just nu ligger jag och gosar med Cingo och väntar på maten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0