Bad day blev Good day

Mitt humör är ju inte världens bästa just nu, men det är ju förstårligt. Idag hade jag en riktigt dålig dag i skolan, men det är bara att försöka knipa igen och inte säga något dumt. Efter skolan satt jag kvar och pluggade, gjorde klart nästan ett helt arbete, känner mig riktigt duktig :) Måste hålla igång mitt pluggande, ligger mycket efter men har bara mig själv att skylla. Det var den dåliga delen av dagen.
Jag satt kvar i skolan bara för att jag skulle vänta på min kära Danni skulle sluta jobba. Vi hade en shoppingrunda, och då började min braiga dag :) Hittade en jätte fin klänning som jag dog lite för, en söt ring och trosor.

En annan bra sak är att det blir Egypten i vinter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0