Long time ago

Det var ett tag sedan jag skrev här. Men har verkligen inte haft tid med datan eller har inte orkat med andra ord. Jag låg hela dagen i lördags i min säng och dog lite inombords, flyttade mig bara när jag skulle hämta mat.. Den dagen var förstörd för det blev ganska mkt dagen innan, då menar jag ganska. Tycker inte om när man blir bjuden ;) haha, ska inte bara skylla på det.. eller jo, det känns bäst så haha. Det var iallafall en rolig kväll :)

Nu sitter jag i skolan och pluggar lite, men kännde att jag behövde en paus från helvettet. Men måste verkligen ta tag i alla mina saker nu. Håller på att gå runt till alla lärare och få reda på allt man har "missat". Längtar som fan till lov, men längtar mest till jul lovet för vem får jag träffa då? Jo, min älskling från fucking London :) Men behöver verkligen ledighet nu.

Slutar om en timme och jag vet inte hur jag ska komma hem, sug!
 
Cpbarnen nr1


Kommentarer
Postat av: Mickis <3

i look sexi, as usual... :D

2010-10-20 @ 15:42:05
Postat av: mahlin

ofcourse my horse ;D

2010-10-20 @ 16:29:46
URL: http://mahlinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0