Grattis mamma<3

Idag är det mammas födelsedag :)<3

Hade utvecklings samtal idag, nu jävlar hoppas jag på att det händer ngt, annars blir det samtal med rektorn. Har fan inte hänt ngt på snart 3 år!!! Men annars gick det bra, eller ja.. måste ju ta tag i min närvaro och mina rester. Men det har jag har lämnat in får jag riktigt bra betyg på, och fick en kommentar på ett arbete att det var nästan det bästa hon hade läst :D
Fick iallafall tillbaka skoldatan idag som var paj - as skönt :)

Det enda jag ska göra idag är att fira mamma, kankse ska ut och käka lite senare med familjen :) Om jag får tid över kanske jag borde ta tag i ngt plugg? Annars blir det paradise hotell ikväll haha, och prison break. Förvånad - nej?

 


Kommentarer
Postat av: Jenny - Tävla om ett armband!

Vad tycker du om min nya frisyr?? Gillar du den? Skulle bli grymt tacksam om du svarade! Det är det senaste inlägget.



p.s Anmäl dig gärna till tävlingen på min blogg, du kan vinna ett armband!

http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html

2010-10-12 @ 17:18:58
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0