80 år

Idag fyller mormor 80 år så idag har släkten vart här :)
Annars har min dag tillbringas i sängen hela dagen :/ men imorgon blir det skolan och träffa människor!
Har även fått skolkorten, mitt absolut sista skolfoto och jag måste säga att jag blev nöjd med mitt privata foto, men inte så mkt med klass fotot - ser ut som en flodhäst men aja :) 
Rökningen går skit bra, men mitt humör är ju inte lika bra men det får man leva med ett tag.. tyvärr. Tycker bara synd om människorna i min omgivning. Men försöker hålla humöret uppe fast jag vill bara skrika eller slå ner någon :)

Och jag som trodde det var söndag idag - och har trott det nästan hela dagen haha, känns ju ganska värdelöst!

Nejmen nu tror jag att jag ska krypa ner och kolla lite på prison break och dö lite inombords - för att wentworth miller och dominic purcell är så jävla snygga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0