Världens segaste morgon!

Ställde klockan på 08.50 idag för att städerskan skulle komma, så jag går upp käkar frukost och hamnar sen i tv soffan. Sen ser jag på klockan 10.00, och hon hade inte kommit än. Så ringer mamma och frågar om hon skulle komma senare eller nått och då sa hon att hon var sjuk så det skulle komma någon annan 15.00 idag. Då betyder det att jag gick upp helt onödan? jag var skit sur då (mitt morgon humör är inte okej ibland) så då går jag och lägger mig igen. Det var sååå jävla skönt att gå och lägga sig igen, det var guldvärt :)

Idag har jag inga planer riktigt, väntar på att någon ska komma på en vit häst och rädda mig, eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0