Today is a good day!

Hemma idag från skolan och fan va mycket jag har fått gjort! Har gjort klart lägenheten nu (skolarbete) och jag är hyfsat nöjd :) & jag hade en as bra morgon, eller ja, vaknade och trodde det var julafton och att jag skulle få paket.. men det fick jag ju inte haha. Sov också typ 12 timmar inatt - awesome!!

Jag har träningsvärk från träningen igår också :) Vi har träning idag med - today is a good day! Och jag älskar att vi har fått mer träningstider så vi kan utvecklas mer.

Nejfyfan va bra dag de har vart idag, det sprudlar om mig just nu. Har lust att skriva om alla mina underbara kompisar och familj men orkar inte för jag är hungrig.

Peace out bitches.
 
Gammal bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0