Tisdag

Igår var första dagen på praktiken och det är kul :) Jobbigt att gå upp tidigt bara haha. Börjar ju klockan 12 4 dagar i veckan så man är väl ganska bortskämd? Testade även det nya "subway" och fyfan va gott det var - lätt godare än riktiga subway!

Och idag kom jag på världens smartaste ide till mitt rum (den finns redan men jag har bara inte tänkt på det, haha) Ni får se när det blir klart, och när jag tar tag i det projektet haha. Har så mycket annat just nu som tex plugg. vill bli klar med de flesta rester innan jul så man slipper det i vår och på slut tampen. Har även matte prov nästa vecka så måste plugga på det. Kan vara näst sista chansen på att få g i matte b. Det är inte riktigt min starka sida. Och jag som kanske måste plugga matte c sen får att komma in på en linje. Kul jul.

Sen så har jag drömmt mig bort i sko världen. Jag har hittat så många snygga som jag vill ha!!! Det får nog bli köpa ett par om någon vecka då jag får lön + studiebidrag. Fast lönen ska jag betala av mamma och pappa för min turkey resa. hade tänkt att lägga undan resten av lönen till nästa resa jag åker på :) jag tänker mig typ London i vår när det börjar bli lite varmare och träffa på min buddy på andra sidan jordklotet tänkte jag skriva, men det är ju fel!

Jag hoppas verkligen att du Loppan lilla läser mig blogg, annars får du smisk!
& jag sitter och lyssnar på en låt som dom bara sjönger my penis och suck it i typ. Jätte bra..


Kommentarer
Postat av: loppanpoppan

Klart jag läser din blogg min lilla mahlin!

2010-11-25 @ 22:23:12
URL: http://louiseeelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0