Strong indipendent woman

Har inte hunnit blogga något typ denna vecka. Har ju praktik och det är kul :) Så där har jag befunnit mig idag, och sen har jag tränat.. Fick äta lunch själv idag, buhu:( haha nejdå, kan vara skönt att filosofera lite. När man var yngre och var mindre självsäker skulle jag aldrig kunna sätta mig på en resturang själv. Im a strong independent woman ;)

Okej, jätte ovärt inlägg och nu ska jag sova för såååå jäääävlaaa trött. Imorgon är det sista praktik dagen dessutom. Tråkigt att komma tillbaka till skolan men skönt med sovmorgon varje dag ;)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-28 @ 21:50:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0