Shopping shopping.

Idag har jag vart på stan med Danni och shoppat lite. Köpte 88 (ja, ni läste rätt) ögonskuggor, ett par leggings och en topp :) Mahlin är mycket nöjd!

Nu är jag sjukt frussen, har lust att krypa ner i sängen men då somnar jag bara. Hade även lite samtal med min mentor idag. Måste vara i skolan varje dag denna månad annars får jag inga pengar. Jätte kul.. Men annars så ligger jag bra till i skolan. Eller jag har ju många rester men det som jag har lämnat in har jag fina betyg på :) & sen tyckte han att jag var väldigt arg och då fick jag skälla lite på skolan och det var skönt! 

Danni och jag har även kommit fram till att vi måste sluta svära så förjävligt (och så svär jag?) För att säga fitta, kuk och hora ofta är inte fint. Det är oglammigt och oclassy, för ni vet ju hur glammig jag är.

xoxo Mahlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0