Rubrik?

Kom inte på någon vettig rubrik haha.

Är ju ledig denna vecka om någon har missat det. Jag skulle ha pluggat men har istället tränat och vart ute och powewalkat eller gått. Igår var jag iförsig ute också. Blev en liten minisummer reunion. Träffade först alla nere vid Sportsbar där det var någon match sen drog bara jag, Danni, Elin, Martin och Jonas vidare till Silk. Där var tydligen deltagare från Paradise Hotell haha. Men det var en trevlig kväll iallafall :) och trött är jag idag kan jag säga haha, har inte sovit tillräcklig inatt. Det kommer jag inte få göra inatt heller :( Måste upp tidigt för städerskan kommer, och hon kommer vara här i 5 timmar och min fråga är vart ska jag ta vägen under denna tid? Gillar inte att vara hemma när hon är här, känner mig bara i vägen. Jävla i-lands problem.

Men nu börjar paradise hotell som jag missade tidigare idag :)

Jätte seriös bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0