Plugg.

Hade nationella idag i svenska b. Nu är jag hemma och ska igentligen plugga men det går fan inte bra! Jag har vart ett halft arbete, önskar jag kunde lämna in det bara, skulle vara så jävla skönt! Imorgon är det SACO-mässa men struntar i att gå på den för att skulle missa lite av träningen då, och det vill man ju inte!

kan någon skicka över lite motivation till att plugga till mig? Säg till så skickar jag min adress eller mitt nummer.. Ni får också skicka ett flygbijett till någonstans, typ thailand?

Jag kan inte heller ladda upp bilder för den delen :P

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du ville vara med i min essie-tävling. Ikväll kommer vinnaren att ligga uppe på min blogg. NU har jag även en ny tävling där du kan vinna en supernbra plattång från Philips. Kika gärna in:)!

2010-11-17 @ 13:44:10
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0