Nytt rum

Ställde klockan så jag kom upp imorse för skulle vara på Ikea när dom öppnade. Köpte nya möbler och sånt till mitt rum :) Det blev skrivbord + stol, tv bänk, hyllor, korgar, blommor, smyckeshängare. Tror det var allt.. och Bobbys balsam haha ;) Så det jag har gjort idag är att monterat ihop det mesta!  Har även rensat mitt rum på allt skräp. Tex mina 197 ciggpaket är kastade som bara låg och skräpade. Räknade ut att det var ca 7800 jag kastade. Men har typ rökt upp 40-50 000 i hela mitt liv så.. Men nu har jag slutat och det går fortfarande skit bra :D

Just nu kollar jag på Så mycket bättre som går på tv. Jag tycker det är lite roligt, iallafall när ingenting annat går på tv :) Väntar även på John som har mammas bil. Där i har jag mer saker som jag ska packa upp och man vet ju aldrig när han kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0