Lov

Nu har mitt lov börjat och det känns awesome! Helgen som har varit var också awesome. I fredags var det maskeradfest på pluto och självklart var vi där. Innan det hade vi cheeruppvisning för skiljebo så det var bara att stressa hem till Ellen men som tur var fick vi skjuts av snälla Pontus. Kvällen var iallafall riktigt trevlig och kvällen avslutades med att jag hamnade i Toms bil haha.

I lördags så var det utklädnad på silk också och vem vill missa det? Inte vi iallafall. Så jävla roligt med utklädnad tycker jag, kanske märks? Det var sjukt länge sen man var på silk för jag hade blivit så jävla trött på det stället men fyfan va kul det var där! Musiken är ju fan så mkt bättre där än på pluto. Man kom inte ihåg att man hade kul på silk för det var så jävla länge sedan man var där. Känns som om man kommer börja gå dit lite oftare för vi har verkligen vart "plutohängare" ett tag nu.

Idag har jag vart nere på stan och gjort lite ärenden. Köpte även lite träningskläder. Nu sitter jag och väntar på att mamma är klar med sin behandling ute i spat för vi ska ut och gå en sväng och efter det ska jag få lite spa behandlingar - ska bli så skönt!

Jag som städerska.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0