Back to school

Nu är man tillbaka i skolan igen och jag kan inte säga så mycket mer än baaaajs va tråk! Nu börjar allt plugg igen.. gaah. Ge mig studenten! Längtar tills den dagen som in i helvette. Och jag kan tänka mig hur mycket jag kommer att gråta den dagen, kommer vara så jääävla lycklig. Längtar tills man bara kan ge fingret till skolan och ja.. ni kanske märker hur mkt jag hatar skolan? Men måste sköta den nu, annars blir jag av med mitt studiebidrag :/ Fuck it.

I fredags var det utgång och måste säga att den var riktigt lyckad tycker jag :) Hade riktigt roligt även fast det väldigt mycket alkohol. Men det var all in va? haha.

I söndags hade jag en riktigt mysig dag med mamma. Hon har gått ner så mycket i vikt så att hon var tvungen att ha nya kläder och vem ställer inte upp som personal shopper? Efter det så gick vi till Varda och tog ett glas vin och satt och mös lite :)

Ikväll har jag en inplanerad skype date med Loppis poppis - och sist var alldeles för länge sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0