To much going on

Rubriken säger ju allt, har pluggat som ett djur idag och igår pluggade jag också mycket. Min hjärna har gått på högvarv hela dagen nu, och nu förtjänar jag en liten break. Är helt slut i hjärnan och kroppen med dessutom, känns som om jag börjar bli sjuk och det jag har bestämmt att jag inte får bli. Har inte tid med sånt tjaffs. Men kanske ska köpa ett par riktiga vinterskor så jag slipper frysa om mina fossingar, så kanske bara har mig själv att skylla.
När jag kommer hem från träningen ikväll måste jag ställa mig och laga mat(tills pappas fest) samtidigt ska jag plugga. & imorgon är jag igentligen ledig men ska till skolan 8.30 för att träna på lucia showen med klassen. Sen får jag skynda mig hem och laga ännu mer mat och plugga samtidigt och sen vid 16 ska jag till frissan och klippa mig. Så har fullt upp dom här dagarna. Varför ska det vara så jävla mycket plugg nu för? DÖ PÅ DET! På lördag ska det vara fest här hela dagen/natten och jag har lovat att hjälpa till med allt, servera och fixa all mat osv. Sen på söndagen är det lussevaka med klassen så ska vara uppe hela natten och sen gå till skolan och ha showen på morgonen. jag kommer vara heeeeelt slut. men det kommer säkert bli as kul, man lever bara en gång och man får ta konsekvenserna sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0