tidsfördriv

Vad heter du? Mahlin
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? McKaela kanske?
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Lisa
Vilket stjärntecken är du? Jungfru
Bott utomlands? Nej, men vill göra det :)
Flyttat antal gånger? En gång.
Vart skulle du vilja bo? jag vill bo överallt i världen. Men mest LA, New York, Miami, London, Thailand osv.
Vilken skolklass? KG08
Vad vill du bli när du blir äldre? Arkitekt skulle inte sitta helt fel.
Har du några piercingar/tatueringar? 3 i öronen, 1 i naveln
Favoritfilmer? Harry Prutter.
Favoritlåtar? byter från dag till dag. Men mikrofonkåt med september är bra.
Favorit TV-program? Paradise hotell och allt sånt där skit :)
Favoritämne i skolan? Finns inget..
Vad använder du just nu för jacka? Päls.
Favoritfärg på kläder? Svart
Vad har du för byxstorlek? Äger inga jeans så vet ej. Men på jeans och vanliga leggings har jag mellan s-xs
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Mälaren
Vem förutom du brukar sova i din säng? mest tjejorna.
Vad heter din morfar? Arne tror jag han hette.
Vad köpte du senast? En juice.
Har du nåt husdjur? Ja, katt cingo.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Ser du på kärleken som ett misstag: Om kärlek är ett misstag? Både ja och nej.
Bästa bok? Läser inte.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tatuera in mina föräldrar.
Är du rädd för blod? Nej det kan jag inte påstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0