Panik

Jag har panik med att köpa julklappar. Jag har inte köpt en enda! & imorgon ska vi ha julklappsbyte med cheeren (låter bättre i huvudet än hur det ser ut), kaoz mannen kaoz.
Det som även är kaoz är plugget. Fyfan va mycket jag har att göra nu - inte bra! Får nog sitta mycket på lovet och plugga tyvär :/ Hellre plugga mycket nu när det är vinter än när det börjar närma sig slutet och sommaren.

Idag i skolan började vi med ett as roligt arbete, att göra en egen hemsida - me like. Jag har så många ideer så måste behärska mig själv haha.

Jag har inte heller uppdaterat er på as länge hur det går med rökningen. kan bara säga - im doing great :) Känna så jävla awesome för jag är så jävla awesome. I slutet av december så har jag hållt mig i 4 månader!!! 4 fucking månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0