Lussevaka

Var ju ett tag sen jag skrev men har inte haft tid att skriva. I fredags efter allt bak så blev det att dra till pitchers, var även nykter så att jag skulle orka med festen dagen efter som förövringt var hur rolig som hellst :) & pitchers var också hur trevligt som hellst. Men i söndags var jag trött och det var nog bra att ja var det. Sov en lång middag på dagen och annars låg jag bara att dega. Men sen på kvällen var det bara att fixa sig och köra igen för då var det lussevaka med klassen. Det var jätte kul och jag höll mig vaken hela natten - helt otroligt! Tog bussen till skolan 06.25 och sen tränade vi på vår lucia show. Jag var sååå jävla trött då, höll på att däcka i skolan. Men lucia showen blev bra, fast det tyckte inte lärarna (och vissa elever). haha ojoj, alla lärare(+rektorn) kom in imorse och hade möte om våran lucia show - inte bra! De var inte så glada på oss om man säger så.. Sen får vi dessutom inte ha utklädnadshow som de ser ut nu :( Så illa var tydligen våran lucia show, men det tycker inte jag och de flesta på skolan :)

Kommentarer
Postat av: - Awa Gardi

SV: Vad kul att du är med och tävlar. Hoppas du har turen på din sida. Kram! :*

2010-12-14 @ 22:47:50
URL: http://awagardis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0