London baby

Har haft en jätte mysig jul med både släkt och vänner :) & jag fick en resa till london :D jag hade verkligen önskat mig det och blev överlycklig när jag fick det! Fick lite annat också men vill ju inte skryta ;)

Igår var det tjejkväll med mycket skratt. Blev väldigt ledsen i ögat att jag var tvungen att gå tidigare för att jag skulle upp till jobbet idag. Går ju upp klockan 5 på morgonen så måste verkligen få sova annars orkar jag inte leva. Började jobba idag och kommer jobba till torsdag - skönt med lite cash till min blivande london resa.

Jag är trött och jag har bestämt mig för att jag ska gå och lägga mig snart. 20.25. Det känns bra nu, kompis det känns bra nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0