God jul!

GOD JUL PÅREJ! :)
Min jul morgon har vart lite annorlunda. Har tagit vaccin för ska åka snart (!!!!!!!!!) och sen fick jag ett paket på morgonen. Ett "jätte fint" data fodral.. de hade fått de i reklam. Mamma skrattade ont. Hahaha! Tomte gröt på morgonen får vi inte heller glömma!

Och igår var den dagen jag längtade mer till än till idag faktiskt. Jag skulle träffa min Loppa! Det var en sån jävla perfekt dag med alla 5 samlade och massor med skratt, mys, ätande, ritande, julbak och bäst av allt var att vi var samlade igen. Jag kan inte beskriva känslan eller jo jävligt glad. Det var som att en pusselbit har fattas men nu har man hittat den och det gör hela pusslet helt. Min kväll igår kväll var så fylld med känslor - jag var lycklig samtidigt som jag var ledsen för att detta inte inträffar oftare men så började jag tänka, jag behöver inte vara ledsen. Denna kväll fick mig att inse att jag har underbara vänner och det spelar ingen roll hur ofta man ses eller om man bor på andra sidan jorden- vi skills inte åt och när vi ses är allt som förr. Detta kallas bästa vänner!

Detta blev mitt första personliga inlägg och kanske det ändå också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0